You were trapped into The L I M A Z A W :) | Sayang Kami | Insaf Diri |
T-H-E--L-I-M-A-Z-A-W






New Looks !
02 June, 2012 | 4:04 PM | 0 Waiting For The Moon

Hye ! Now saya dalam proses mengedit blog ini . :') Hewheww . Walaupun tak lah hebat mana saya edit kan > Boleh laa sikit-2 . And for those (ahli.Limazaw) yang tak senang dengan perubahan blog ini , just say to me . Saya boleh tukar semula kepada yang asal ye . And kalau ada yang nak tambah pendapat mengenai blog KITA ni , dialu-alukan . Jyeahhh

Walaupun sekarang kita terpisah , mean that saya (leeza) dah tak dapat together dengan korang lagi , i hope korang tak lupakan aku k . :') Limazaw Ever n Ever . I love u all . K Bye :')


P/S --> Syamimi . Please renovate it back if u don't mind k . Muachh ! And adding follower box . Opss ! I had use Blogskin . ehe Sory 4 not tell u early . :') Bye


OLD / NEW